Vain elämää, ei sen enempää..

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Ivalo 27.-29.7.2012

Vesicrossit ja silleen. 
Elikkä heinäkuun lopulla oli ivalossa suuuri tapahtuma, vesicrossit. Meil oli suunnitteilla koko perheen voimin sinne lähteä, mutta se ei sitten onnistunut niin minä lähdin yksin Ivaloon tuoksi viikonlopuksi. Ja oli kyllä kivaa, se täytyy myöntää. Oli niin mukava nähdä kaikkia kavereita, kun yleensä vesicrossien aikaan lähestulkoon kaikki niin nykyiset kuin entisetkin ivalolaiset rantautuu ivaloon :) 
Nuo pari päivää mitä olin ivalossa oli aika kiireisiä, koska mun piti keretä niin montaa kaveria ja sukulaista näkemään. Valitettavasti kaikkialle en kerinnytkään :/ 
Mulla oli kamerakin koko ajan joka paikassa mukana, mutta enhän minä muistanut ottaa niitä kuvia kovin paljoa. 






ÄÄÄÄ oooon ihan räjähtäneen näkönen, oli ulkokeikka ja vettä satoi.
Mut Jukka Poika on IHANA! <3 

2 kommenttia:

  1. SIEKI MOKOMA SAIT KUVAN JUKKA POJAN KANSSA ! Mutta jep aivan ihana <3

    VastaaPoista